سمینار زبان بشر، پروفسور حسین باهر

سمینار جامع و آموزشی "زبان بشر" در مرکز همایشهای بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود. پس از گذشت چهارماه از سمینار اسفندماه که در آن میزبان «پروفسور حسین باهر» بودیم، اکنون این خبر خوش را اعلام می‌کنیم که سمینار جذاب "زبان بشر" با سخنرانی استاد حسین باهر روز سه‌شنبه 23 تیرماه از ساعت 16/30 الی 18/30 برگزار می شود. ورود برای عموم با رزروِ آنلاین در همین صفحه، آزاد است.*مهم: ظرفیت سالن بسیار محدود است.*
یادآوری: «اعضای محترم ذهن برتر» بدون پرداخت هزینه در این سمینار شرکت می‌کنند چون علاوه بر مزایای ویژه‌ای که دارند، از حق امتیازِ شرکت در یکی سمینار علمی در ماه برخوردارند.
موضوعات:

1- ویژگی های سخن خوب
2- زبان روح
3- زبان جسم
4- زبان اشاره

5- اشارات رایج
6- زبان پوشش
7- زبان کرداری خوبان
 


و با سخنرانی یعقوب حمدی، «دانش‌آموخته مدرسان موفق (1)»

نگرش همه چیز است/ زمانی دنیا را قاتلی می‌دانستم برای رویاهایم ولی وقتی نگرشم را تغییر دادم گویا دنیا با تمام کاستی‌هایش ابزاری شده برای تحقق رویاهایم.

زیباترین لحظات زندگی زمانی است که شاهد تغییر زندگی‌مان هستیم، آن هم در حالی‌که فکر می‌کردیم این تغییرات غیرممکن است و تا ابد اتفاق نمی‌افتد. برایتان خواهم گفت که برای احساسِ خوشبختی هیچ رازی در کار نیست و فقط یک سری اصول ساده ولی اساسی وجود دارد که لازم است همۀ ما آنها را بدانیم.
موضوعات:

1- قانون دارما
2- قانون کارما
3- سماجت برای رسیدن به اهداف